
UITNODIGINGEN:



Ook kan ik niet naar al mijn 600 volgers een kaartje sturen, zoals naar mijn ouders, maar zo krijgen ze wel dezelfde ervaring als mijn ouders (openen van het kaartje).
Ik heb hiervoor gekozen voor een filmpje, die ik dan in groepschats via een URL-link zou sturen.
Het filmpje is express niet versneld, omdat ik ze zo alvast een voorproefje wil gaan geven van de performance en ze zo weten wat ze kunnen verwachten. Het moest allemaal erg rustig.

PUBLICATIE:

De bindwijze is Japans, omdat dit ook met een touwtje geknoopt touwtje is, en je bij deze bindwijze heel leuk vanalles aan de binnenkant van de gevouwen pagina’s kan zetten. Ik heb ervoor gekozen om tussen een van de pagina’s de QR-code voor de performance te verstoppen, zodat mensen hiernaar opzoek moeten gaan. Ook zijn de pagina’s gevuld met associaties en woorden die we bij de performance vonden passen.
In het boekje loopt een touw door het hele boekje die je naar de volgende pagina leidt, dit is hetzelfde touw als waarmee we de performance deden.
Qua typografie heb ik gespeeld met bolt en italic, en lopen de teksten over, door en onder het touw door.
Het font is helvetica, ik vind dit een neutraal en duidelijk lettertype, ik ben ook heel neutraal te spreken over onze performance. Ik vond het niet heel leuk, maar ook niet verschrikkelijk om te doen.
Ook staan er twee sfeerfoto’s in het boekje en een quote van Buddha.