Categories
Micro Skills

ABO blok 4

Abstract painting out of collage

Abstract painting with maximum 3 shapes

Action painting

Abstract painting with non-painting materials

Painting Project

Categories
ABO blok 3

ABO blok 3

I tried using more empty photos with less happening in the picture. I think that works better but im not happy with the right one since the paint is too present.
I think i achieved a bettter balance in these pictures, i like the result of even just changing the sky color. Simple is sometimes better than doing the most.
I feel like the balance of picture and paint is really important since to much of either does not work as well.
I really like the result of these two. It really turns it into a painting and the texture of the paint works well with the picture on the left.
I took some more liberty with this painting. This made me enjoy the proces way more and I like the result. The feeling of depth is way more present. I used a way of painting I used to do before I came to school here and I wanna explore this way of painting way more.
I really liked this assigment and loved expirimenting with it and trying different stuff. I do not think there is a final best one but i think they are all good expirements. I did prefer making more experimental ones, some even without using the paintings.
Categories
Micro Skills blok 3

Micro Skills blok 3

Blender Skill

Ik ben begonnen met deze tutorials te volgen omdat ik er veel goede dingen over heb gehoord.

Ik heb nu “level 1” afgerond en ga beginnen aan “level 2”.

Categories
Zine

Zine

Categories
Cultural Probe

Cultural Probe

Een oude vriend van mij waar ik veel mee omging op de basisschool. Ik heb hem heel lang niet meer gezien en we hebben afgesproken om weer te ontmoeten.

Ik kwam er achter dat hij met veel dezelfde struggles zit als ik. Vooral met school zit hij vast en is al een aantal keer blijven zitten. Hij zit dan ook nog steeds op de middelbare en doet nu FAVO. Hij is niet gemotiveert omdat hij niet weet wat daarna? Dus wat is de motivatie om dit te halen, het moet alleen.

Ik wil hem helpen dichter bij zichzelf te komen, meer uit te vinden wie hij is en erachter komen wat hij leuk vind. Helpen hem te motiveren.

Cultural Probe Poster

Vragen voor op de poster
Final Poster

Maak fotoā€™s van alles wat je aan jezelf doet denken

Teruggave

Ik ga het laatste beeld riso printen en geven aan hem als aandenken

Categories
Graphic Performance

Graphic Performance

Concept

NoPlace

Categories
Arduino

Arduino

Foley

Met rietjes en een bakje heb ik het geluid van een langsrijdende trein na gedaan
Opgenomen geluid van een trein die voorbij suist.
Mijn versie

“Muziek” robot


Compilatie video van mijn proces en probeersels
Categories
Typografie blok 1

Typografie blok 1

Letters verzamelen

Beelden bij gedicht

spijt

de grijze geleerde

feilloos citeerde

achter heggen echter

treiterend kussen en hijgen

Kleurverandering expiriment

6 letterbeelden uitwerking

Stempel en brief

Letterbeeld Spijt voor de stempel
Categories
Editorial Design

Editorial Design

Grids

Zelfde grid,
Zelfde lettergrootte

Beste geprint op Biotop 200gr

Zelfde grid,
Verschillende lettergrootte

Beste geprint op Biotop 200gr

Knippen en Plakken

Snel A6 ontwerp

Informeel

Eindwerk – Posterset

Formeel

Verschillende versies test prints

Eindwerk – Boekje

Mist alleen nog een kruis op de cover en de achterkant.
Categories
30 Day Challenge

30 Day Challenge

Ik wilde beter leren video’s te maken en vooral daar binnen experimenteren en vrij associĆ«ren.

Testen Concepten

Elke dag een nieuwe visualisatie maken van het meest “saaie” en irritante geluid.
Elke dag een nieuwe vertaling maken van de Mario 64 Camera Change sound.
Elke dag met een zelfgemaakt geluid een visualisatie ervan maken.

30 Day Challenge

Ik heb elke dag een vrij vertaling gemaakt van geluid naar video.
Elke dag heb ik een ander geluid gebruikt van Mario 64.
Dit is een compilatie van alle 30 dagen.

Eindproduct

Ik had met processing geprobeerd elke video te binden aan verschillende toetsen op mijn toetsen boord en had het half te werken gekregen op een andere computer. Ik krijg het nu helaas niet aan de praat omdat ik bepaalde plug-ins mis die ik nergens kan vinden. De code zie je hier onder:

import processing.video.*;

Movie movie;
Movie movie2;
Movie movie3;
Movie movie4;
Movie movie5;
Movie movie6;
Movie movie7;
Movie movie8;
Movie movie9;
Movie movie10;
Movie movie11;
Movie movie12;
Movie movie13;
Movie movie14;
Movie movie15;
Movie movie16;
Movie movie17;
Movie movie18;
Movie movie19;
Movie movie20;
Movie movie21;
Movie movie22;
Movie movie23;
Movie movie24;
Movie movie25;
Movie movie26;
Movie movie27;
Movie movie28;
Movie movie29;
Movie movie30;

void setup() {
size(700, 700);
background(0);
// Load and play the video in a loop
movie = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 1.mp4”);
movie2 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 2.mp4”);
movie3 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 3.mp4”);
movie4 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 4.mp4”);
movie5 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 5.mp4”);
movie6 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 6.mp4”);
movie7 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 7.mp4”);
movie8 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 8.mp4”);
movie9 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 9.mp4”);
movie10 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 10.mp4”);
movie11 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 11.mp4”);
movie12 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 12.mp4”);
movie13 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 13.mp4”);
movie14 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 14.mp4”);
movie15 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 15.mp4”);
movie16 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 16.mp4”);
movie17 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 17.mp4”);
movie18 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 18.mp4”);
movie19 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 19.mp4”);
movie20 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 20.mp4”);
movie21 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 21.mp4”);
movie22 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 22.mp4”);
movie23 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 23.mp4”);
movie24 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 24.mp4”);
movie25 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 25.mp4”);
movie26 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 26.mp4”);
movie27 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 27.mp4”);
movie28 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 28.mp4”);
movie29 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 29.mp4”);
movie30 = new Movie(this, “Super Mario 64 Sound Effect video 30.mp4”);

}

void movieEvent(Movie m) {
m.read();
}

void draw() {
//if (movie.available() == true) {
// movie.read();
//}

if(keyPressed){
if(key == ‘q’){
image(movie, 0, 0, width, height);
movie.loop();
}
else if(key == ‘w’){
image(movie2, 0, 0, width, height);
movie2.loop();
}
else if(key == ‘e’){
image(movie3, 0, 0, width, height);
movie3.loop();
}
else if(key == ‘r’){
image(movie4, 0, 0, width, height);
movie4.loop();
}
else if(key == ‘t’){
image(movie5, 0, 0, width, height);
movie5.loop();
}
else if(key == ‘y’){
image(movie6, 0, 0, width, height);
movie6.loop();
}
else if(key == ‘u’){
image(movie7, 0, 0, width, height);
movie7.loop();
}
else if(key == ‘i’){
image(movie8, 0, 0, width, height);
movie8.loop();
}
else if(key == ‘o’){
image(movie9, 0, 0, width, height);
movie9.loop();
}
else if(key == ‘p’){
image(movie10, 0, 0, width, height);
movie10.loop();
}
else if(key == ‘a’){
image(movie11, 0, 0, width, height);
movie11.loop();
}
else if(key == ‘s’){
image(movie12, 0, 0, width, height);
movie12.loop();
}
else if(key == ‘d’){
image(movie13, 0, 0, width, height);
movie13.loop();
}
else if(key == ‘f’){
image(movie14, 0, 0, width, height);
movie14.loop();
}
else if(key == ‘g’){
image(movie15, 0, 0, width, height);
movie15.loop();
}
else if(key == ‘h’){
image(movie16, 0, 0, width, height);
movie16.loop();
}
else if(key == ‘j’){
image(movie17, 0, 0, width, height);
movie17.loop();
}
else if(key == ‘k’){
image(movie18, 0, 0, width, height);
movie18.loop();
}
else if(key == ‘l’){
image(movie19, 0, 0, width, height);
movie19.loop();
}
else if(key == ‘z’){
image(movie20, 0, 0, width, height);
movie20.loop();
}
else if(key == ‘x’){
image(movie21, 0, 0, width, height);
movie21.loop();
}
else if(key == ‘c’){
image(movie22, 0, 0, width, height);
movie22.loop();
}
else if(key == ‘v’){
image(movie23, 0, 0, width, height);
movie23.loop();
}
else if(key == ‘b’){
image(movie24, 0, 0, width, height);
movie24.loop();
}
else if(key == ‘n’){
image(movie25, 0, 0, width, height);
movie25.loop();
}
else if(key == ‘m’){
image(movie26, 0, 0, width, height);
movie26.loop();
}
else if(key == ‘1’){
image(movie27, 0, 0, width, height);
movie27.loop();
}
else if(key == ‘2’){
image(movie28, 0, 0, width, height);
movie28.loop();
}
else if(key == ‘3’){
image(movie29, 0, 0, width, height);
movie29.loop();
}
else if(key == ‘4’){
image(movie30, 0, 0, width, height);
movie30.loop();
}
}
else {
movie.pause();
movie.jump(0);
movie2.pause();
movie2.jump(0);
movie3.pause();
movie4.jump(0);
movie5.pause();
movie5.jump(0);
movie6.pause();
movie6.jump(0);
movie7.pause();
movie7.jump(0);
movie8.pause();
movie8.jump(0);
movie9.pause();
movie9.jump(0);
movie10.pause();
movie10.jump(0);
movie11.pause();
movie11.jump(0);
movie12.pause();
movie12.jump(0);
movie13.pause();
movie13.jump(0);
movie14.pause();
movie14.jump(0);
movie15.pause();
movie15.jump(0);
movie16.pause();
movie16.jump(0);
movie17.pause();
movie17.jump(0);
movie18.pause();
movie18.jump(0);
movie19.pause();
movie19.jump(0);
movie20.pause();
movie20.jump(0);
movie21.pause();
movie21.jump(0);
movie22.pause();
movie22.jump(0);
movie23.pause();
movie23.jump(0);
movie24.pause();
movie24.jump(0);
movie25.pause();
movie25.jump(0);
movie26.pause();
movie26.jump(0);
movie27.pause();
movie27.jump(0);
movie28.pause();
movie28.jump(0);
movie29.pause();
movie29.jump(0);
movie30.pause();
movie30.jump(0);

}
}